’t Stoepje pakt goud op foodserviceawards
Op Horecava 2020 werden de foodserviceawards uitgereikt. Ook ’t Stoepje was in de race in de categorie marktkramen. In oktober probeerden we zoveel mogelijk stemmen binnen te halen van al onze fans. En met succes, want wij pakten in de categorie marktkramen goud!
WAT ZIJN DE FOODSERVICEAWARDS?
De foodserviceawards is een verkiezing binnen foodservicebedrijven in Nederland (van McDonalds, AH, La Place tot ’t Stoepje). Deze worden onderverdeeld in diverse categorieën waaronder dus de categorie marktkramen waar wij als formule onder vallen. Ieder foodservicebedrijf met meer dan 5 vestigingen mag zich hiervoor opgeven en kan meedoen met de wedstrijd. Als je als bedrijf meer dan 380 stemmen binnenhaalt doe je mee in de race. De bedrijven met de hoogste gemiddelden worden genomineerd en kunnen de titel winnen.
WAAROP WORDT ’T STOEPJE DAN BEOORDEELD?
Op diverse aspecten, denk bijvoorbeeld aan klantvriendelijkheid (wij scoorden hier een 8.64!) en prijs-kwaliteit. Voordat je stem is uitgebracht loop je een vragenlijst door, door deze in te vullen en te verzenden tellen jouw beoordelingen op diverse aspecten mee in het totaal. Het is dus een award die wordt gewonnen op basis van de beoordeling van de consumenten die hebben meegedaan.
WAT HEEFT ’T STOEPJE NU GEWONNEN?
Naast eeuwige roem natuurlijk een prachtige award! Met deze award bewijzen we dat wij in de categorie marktkramen het beste worden beoordeeld door de consument. Deze prachtige award, in de vorm van een kroon, dragen we met alle bakkers. Zij zijn immers de gezichten waarvoor mensen onder andere terugkomen!
Het gehele jaar mogen wij met trots deze kroon binnen de categorie marktkramen dragen. Met onze campagne zullen we regelmatig een ’t Stoepje bakker in de spotlight zetten en je vertellen waarom hij die kroon met trots draagt! Zo willen we het hele jaar laten zien dat consumenten ons zien als de beste binnen de categorie marktkramen!