Klantenservice

Heb je een vraag? Voldoet iets niet aan je verwachting? Of heb je hulp nodig bij het vinden van informatie op stoepje.nl? Vertel het ons. Bij de Stoepje Klantenservice zitten deskundige medewerkers voor je klaar.

Je helpt ‘t Stoepje te verbeteren
Met je vraag of klacht help je om de kwaliteit, de service en de informatie te verbeteren. Want elke vraag aan de Stoepje Klantenservice komt na enige tijd terecht bij de verantwoordelijke persoon. Bijvoorbeeld bij een voedingstechnoloog of leverancier, of bij de webbeheerder van stoepje.nl. Vaak zijn vragen of klachten het begin van een verbetering.

Soms vraagt een antwoord even geduld.
Bij de Stoepje Klantenservice kunnen we je vragen bijna altijd direct beantwoorden. Veel informatie is voorhanden. Maar soms leggen we de vraag liever voor aan een specialist. In zo’n geval spreken we een tijdstip af met je af waarop we contact met je opnemen. Je kunt er ook voor kiezen je vraag via deze website te stellen, zodat je het antwoord via de mail ontvangt. Overigens kun je ook bij onze ondernemers terecht met je vragen en klachten.

Veel gestelde vragen
Wij hebben een overzicht van de meest gestelde vragen samengesteld. Wellicht dat je vraag en het antwoord daar al tussen staat.
Overzicht veel gestelde vragen

Je kunt ons bereiken op het telefoonnummer: 0800–0222627