Klantenservice

Heeft u een vraag? Voldoet iets niet aan uw verwachting? Of heeft u hulp nodig bij het vinden van informatie op stoepje.nl? Vertel het ons. Bij de Stoepje Klantenservice zitten deskundige medewerkers voor u klaar.

 

U helpt ‘t Stoepje te verbeteren

Met uw vraag of klacht helpt u om de kwaliteit, de service en de informatie te verbeteren. Want elke vraag aan de Stoepje Klantenservice komt na enige tijd terecht bij de verantwoordelijke persoon. Bijvoorbeeld bij een voedingstechnoloog of leverancier, of bij de webbeheerder van stoepje.nl. Vaak zijn vragen of klachten het begin van een verbetering.

Soms vraagt een antwoord even geduld.

Bij de Stoepje Klantenservice kunnen we uw vragen bijna altijd direct beantwoorden. Veel informatie is voorhanden. Maar soms leggen we de vraag liever voor aan een specialist. In zo’n geval spreken we met u een tijdstip af waarop we contact met u opnemen. U kunt er ook voor kiezen uw vraag via deze website te stellen, zodat u het antwoord via de mail ontvangt. Overigens kunt u ook bij onze ondernemers terecht met uw vragen en klachten.

Veel gestelde vragen

Wij hebben voor u een overzicht van de meest gestelde vragen samengesteld. Wellicht dat u vraag en het antwoord daar al tussen staat.

Overzicht veel gestelde vragen

 

U kunt ons bereiken op het telefoonnummer: 08000222627.

Email (*)
Invalid Input
Naam (*)
Invalid Input
Onderwerp
Invalid Input
Opmerkingen
Invalid Input
De code was niet correct.
Verzend